Skąd brać klientów podczas koronawirusa?

Czy da się pozyskać klientów na strony internetowe podczas pandemii?

Wiele pracowników zostało już bez pracy, niektórzy przedsiębiorcy zawiesili swoje działalności, a inni właśnie teraz rozkręcają swój interes.

Skoro tyle firm podupadło, to skąd pozyskiwać klientów na strony Internetowe i czy w ogóle jest sens ich szukać? Przedsiębiorcy, którzy mogą sobie na to pozwolić, gwałtownie przenoszą swoje działalności do Internetu. Jeśli nie mogą sprzedawać swoich produktów lokalnie, bo wszyscy siedzą w domach, to najlepszym sposobem na znalezienie swoich przyszłych klientów będzie dla nich Internet! Dzięki temu, wielu przedsiębiorców poszukuje osób, które pomogą mu przenieść swoją branże do sieci. Na grupach na Facebooku, czy portalach dla freelancerów, masowo powstaje wiele postów, w których właściciele szukają osób do zrobienia strony w trybie natychmiastowym. To jest bardzo dobra okazja dla młodych osób, które rozpoczynają swoją przygodę z tworzeniem stron.

Dlaczego nie warto rezygnować z marketingu w internecie podczas kryzysu koronawirusa?

Skoro jest kryzys, to po co inwestować w reklamę? A no dlatego, że teraz reklamy w Google mogą zdziałać cuda. Na poniższym zdjęciu możemy zobaczyć, jak często podczas ostatnich 12 miesiecy zostały wyszukane słowa kluczowe w Polsce “sklep spożywczy online”

Google trends
Dane z Google Trends na dzień 12.04.2020

Możemy zobaczyć spory wzrost wyszukiwanych fraz w Google. Jeśli chcemy być widoczni Google, dobrym sposobem będzie wypozycjonować naszą stronę. Ciekawą opcją będzie nawet zainwestować w kampanię reklamową, dzięki czemu będziemy na samej górze wyszukań, a będziemy płacić za same kliknięcia.

Spis treści