Tatuaże z roku na rok, cieszą się coraz to większą popularnością. Równie szybko rośnie popularność social mediów. Idąc przez miasto, możemy zauważyć, że wiele młodych osób ma już tatuaże. Kiedyś dziarki miały metkę kryminalisty. Teraz wygląda to całkiem inaczej. Równie szybko co popularność tatuaży, rośnie ilość osób wykonujących tatuaże. Na samym początku wystarczy kupić maszynkę do robienia tatuaży i szkolić się na sztucznej skórze.
Kiedy już nauczymy się robić tatuaże, robimy to długi czas, chcemy to zmonetyzować. Ale tutaj nasuwa się bardzo ważne pytanie: Jak znaleźć klientów do swojego studia tatuażu?
Dobre prowadzenie Social Mediów – Facebook i Instagram
Co trzecia młoda osoba już nosi conajmniej jeden tatuaż. Ale na tym się nie kończy. Łącząc dwa tematy: popularność social mediów wśród młodych osób oraz moda na robienie tatuaży, mamy idealne środowisko do pozyskiwania klientów. Po długiej analizie rynku, zauważyliśmy, że osoby prowadzące swoje Social Media w poprawny sposób, mają zdecydowanie więcej klientów, niż osoby bez Social Mediów.
Dobre dopasowanie emoticon, tekstu w postach, odpowiednio regularne dodawanie postów i konkursów promujących markę, czy ładne i estetyczne zdjęcia, to jest wręcz idealny sposób na pozyskiwanie klientów w darmowy sposób. Zadbaj o swoje Social Media, aby nie odstraszało, a przyciągało nowych potencjalnych klientów na Twoje usługi.
Reklama w Social Mediach – sposób na zapchany kalendarz
Jak dotrzeć do idealnych klientów i pozyskać więcej zleceń na tatuaże? Nie ma po prostu lepszego sposobu na pozyskiwanie klientów do swojego studia, niż reklamy na dobrze prowadzonych Social Mediach. Ale stój! Nie klikaj jeszcze tego magicznego przycisku pod postem Twojego Fanpage „Promuj post”. Dlaczego?
A to dlatego, że Facebook jest zbyt pazerny na Twoje pieniądze. Uwierz, że klikając ten przycisk, oddasz swój budżet w ręce Facebooka, który po prostu się zmarnuje. Dobrze dopasowana reklama, musi być odpowiednio przygotowana. Nie możesz absolutnie tego zrobić w 5 minut. Inaczej zmarnujesz pieniądze, zrazisz się do reklam i nie pozyskasz ani jednego klienta.
Więc jak pozyskać klienta przez reklamy? W menadżerze reklam Facebook Ads. Dzięki niemu odpowiednio skonfigurujesz i przygotujesz reklamy na swoje usługi tatuatorskie. Robiąc reklamę „na szybko”, nie dotrzesz do nikogo. Musisz odpowiednio „stargetować” reklamę do dobrej grupy docelowej. Jaka to grupa? Wszystko zależy od tego, jakich masz klientów, styl projektowania itp.
Jeśli masz problemy ze stworzeniem reklamy na Facebooku i Instagramie, albo chcesz żebyśmy doradzili Ci w prowadzeniu Fanpage, napisz do nas, a udzielimy Ci bezpłatnej pomocy! Zapamiętaj po tej lekcji – Instagram i Facebook to Twoje portfolio – zadbaj dobrze o nie, jeśli chcesz mieć stałe zlecenia. A jeśli chcesz, abyśmy to my zajęli się Twoją reklamą w Social Mediach i pozyskiwaniem klientów do Twojego studia, napisz do nas, a pokażemy Ci jakie efekty możemy przynieść Twojemu biznesowi.
Dzięki reklamom na Social Mediach możesz zebrać naprawdę sporą rzeszę potencjalnych klientów, nawet jeśli w ciągu miesiąca pozyskasz 10 nowych klientów, to zwrot z inwestycji będzie gigantyczny. Pamiętaj, że reklamy na Facebooku i Instagramie, to inwestycja, która się zwraca kilkukrotnie i pozwala zwiększyć rozpoznawalność marki.
Strona Internetowa
Jest to jeden z wielu elementów marketingu internetowego. Na pewno przyda się studiom tatuatorskim, tym średnim i większym. Jeśli dopiero zaczynasz, nie inwestuj od razu w stronę WWW, tylko w Social Media.
Jednak jeśli już jesteś na wyższym etapie, warto przemyśleć temat własnej strony internetowej. Jest to Twoja wizytówka i wizytówka Twojego studia. Ludzie nie tylko poszukują studia tatuażu przez Social Media, ale także przez wyszukiwarkę. Dobrze zaprojektowana strona zoptymalizowana pod wyniki wyszukiwania pozwoli Ci zwiększyć rozpoznawalność marki i dotrzeć do nowych klientów.
Dobre prowadzenie marki
Social Media, dobre zdjęcia, sprawdzone opinie i robienie konkursów – te elementy są kluczowe podczas budowania biznesu. Zadbaj o te elementy, zwłaszcza o sociale i dobre zdjęcia. Ludzie są wzrokowcami, więc jeśli Twoje zdjęcia są robione z złym świetle i publikowane na Twoim Fanpage bez emoticon i dobrego tekstu, to możesz bardziej odstraszyć klientów, niż ich przyciągnąć do siebie.
Regularne konkursy, w których do wygrania są zniżki, czy bony na tatuaże robią niesamowitą robotę. Ważne jest odpowiednie rozplanowanie terminu i warunków konkursu. Jeśli warunkiem będzie udostępnienie Twojego posta o konkursie, możesz liczyć na wzrost polubień i popularności marki.
Wizytówka w Google Maps
Profil firmy w Google Maps jest bardzo dobrym sposobem na wzrost wyników wyszukiwania w marketingu lokalnym. Pozwolę sobie przytoczyć statystyki jednej z prowadzonej przez nas wizytówki pewnego tatuatora:
Ze statystyk wynika, że aż 112 osób podjęło interakcję z wizytówką Google. Jest to ogromna liczba. W ciągu pewnego okresu, aż 65 osób weszło na Fanpage, a 17 zadzwoniło do tatuatora. Zwrot z inwestycji jest gigantyczny, ponieważ koszt prowadzenia czy publikacji wizytówki jest bardzo niski, wynoszący 0 zł. Tak, dokładnie. Wizytówka jest darmowa, ale jeśli ją źle skonfigurujesz, możesz się nieźle przejechać i nawet dostać „bana” od Google.
Odpowiednio przygotowana wizytówka w Google Maps, poprawia widoczność Twojego studia w Twoim regionie. Jeśli w Twoim regionie jest np. 10 000 mieszkańców, to część z nich, na pewno będzie wpisywała w wyszukiwarce „studio tatuażu [miasto]”, więc zadbaj o to, aby zawrzeć tę frazę w nazwie.
Ogłaszanie się na forach, stronach i grupach na Facebooku
Ten sposób nie jest aż tak bardzo przez nas rekomendowany, ale też nie jest najgorszy. Według nas, lepszym sposobem jest dobre przygotowanie reklamy na Social Mediach, ale jeśli przygotujesz dobrą ofertę na OLXa, czy grupach na Facebooku, możesz pozyskać kolejnych klientów i zapełnić swój notes z wizytami. Niestety coraz mniej osób wyszukuje tatuatorów w takich miejscach.
Reklama w Google Ads i Google Maps
Płatne reklamowanie się w Google Ads jest dobrym sposobem na pozycjonowanie lokalne, tak samo jak reklamowanie się w Google Maps. Są to dwa, niesamowicie dobre sposoby reklamowania lokalnego, a Twoje studio w 99% jest stacjonarne albo działa tylko w danym regionie.
Jeśli chcesz, abyśmy pomogli Ci doradzić, jak możesz pozyskać kolejnych klientów na swoje usługi, napisz do nas, a udzielimy Ci bezpłatnej pomocy. Pomagamy tatuatorom pozyskiwać więcej klientów do swojego biznesu.
Spis treści Ile kosztuje strona internetowa w agencji interaktywnej / marketingowej w 2024 roku? Widełki cenowe w przybliżeniu na rok 2024: Krótki wstęp o stronach WWW Uświadom sobie, co tak […]
Spis treści Wyzwania Rozwiązania Aktualizacja – Generatory Podsumowanie i wyniki EternalCrystals.pl to ekskluzywny sklep internetowy, który oferuje szeroki wybór kamieni ezoterycznych, w tym ametystu, kwarcu różowego, cytrynu i wielu innych. […]
Spis treści Dobre prowadzenie Social Mediów – Facebook i Instagram Reklama w Social Mediach – sposób na zapchany kalendarz Strona Internetowa Dobre prowadzenie marki Wizytówka w Google Maps Ogłaszanie się […]