Identyfikacja wizualna firmy

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna, to sposób prezentowania Twojej firmy w świadomy i zaplanowany sposób. Nie rób tego "byle jak"! Budowanie zaufania i rozpoznawalności marki jest niezwykle ważne.

Budowanie świadomości marki to coś więcej niż zwykle reklamowanie się. To docieranie do grona osób i testowanie grupy odbiorców, dostosowywanie elementów graficznych pod branże, markę, rynek i wiele więcej...

Bezpłatna wycena!
01
Identyfikacja wizualna
Wypełniasz
brief
02
Identyfikacja wizualna
Tworzymy
prototypy
03
Identyfikacja wizualna
Wdrażamy
projekt
04
Identyfikacja wizualna
Pozyskujesz
leady

Czy Twoja marka potrzebuje identyfikacji wizualnej?

Projektowanie marki, to przede wszystkim jasna identyfikacja, klarowny opis procedur i oznaczeń graficznych. Kreowanie wizerunku marki pozwala klientowi poznać lepiej firmę, jej cel oraz system działania. Jeśli identyfikacja wizualna Twojej marki jest przestarzała i odstrasza klientów, to sam sobie odpowiedz, czy potrzebujesz identyfikacji wizualnej. Masz motyw przewodni marki na wizytówkach, stronie, social mediach? Jeśli tak i jest naprawdę estetyczne, to świetnie! Ale jeśli tak nie jest, a logotyp masz z poprzedniej ery, to chyba czas zastanowić się nad identyfikacją wizualną, czy rebrandingiem.

Bezpłatna wycena!
Projektowanie logo, identyfikacji wizualnej firmy

Co daje identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualna, to nie tylko stworzenie logotypu, ale całości wizerunku marki i sposób postrzegania jej na rynku.

Dostosowanie rynku

Niezwykle ważnym jest, aby dobierać odpowiednio styl, kolorystykę i motyw pod daną branżę i rynek.

Styl tekstu

Styl pisania tekstu jest ważny w identyfikacji wizualnej. Ważne, żeby ustanowić jeden specyficzny styl tekstu dla Twojej marki.

Świadomość marki

Identyfikacja wizualna bardzo dobrze buduje świadomość marki użytkowników. Dzięki dobrze dobranym motywom, będą Cię pamiętać przez długi czas.

Projektowanie wizerunku

Motyw przewodni grafik oraz stylu musi być stosowany na wszystkich materiałach Twojej firmy. Trzymaj się tego!

Świadomość działania

Dobra świadomość działania marki, to istotny element. Dobrze poznaj jak działa Twoja marka i spróbuj uwiecznić, to w identyfikacji.

Zwiększanie skuteczności sprzedaży

Dobrze dobrana identyfikacja wizualna sprzedaje sama. Gdy leży Twoja identyfikacja, różni się od siebie w każdy możliwy sposób, to czas pomyśleć nad zmianą, by zwiększyć skuteczność sprzedaży.

Wypełnij formularz –
otrzymasz gotową ofertę.
E-mailem lub telefonicznie.

Formularz >

Dobrze zaprojektowane logo zapada w pamięć i buduje szufladkę w podświadomości

Postrzeganie Twojej marki przez klientów jest niezwykle ważne. Nie zaniedbuj tego. Dzięki takim materiałom jak logo, długopisy firmowe, zawieszki, wizytówki, budujesz wizerunek swojej firmy w głowie klienta.

Klient będzie tak postrzegał Twoją markę, jak ją widzi. Jeśli Twoje logo, czy cała identyfikacja wizualna jest zaniedbana, będzie miał wrażenie, że Wasze usługi są identyczne. Działając w ten sposób możesz tracić klienta na poziomie podświadomym, a ona nawet nie będzie w stanie powiedzieć, dlaczego zrezygnował z Twoich usług i poszedł do konkurencji. Tak więc zadaj sobie pytanie, czy Twoja identyfikacja wizualna jest dobrze przygotowana?

Bezpłatna wycena!

Zaufali nam...

#Klienci
5/5 - (1 vote)