Witaj w Modern Websites!

Bardzo się cieszymy, że zdecydowałeś się na współpracę z naszym zespołem Modern Websites! Pragniemy Ci z całego serca za to podziękować! To jest dla nas coś wyjątkowego.

Z racji tego, że niesamowicie ważny jest dla nas Twój czas, stworzyliśmy prosty poradnik Procesu Wdrożenia do naszej agencji. Pozwoli on nam, zaoszczędzić Twój czas i nerwy, bez wymieniania setek maili i wiadomości.

Proces wdrożenia nie powinien zająć Ci więcej niż 30 min. Im szybciej go wykonasz, tym szybciej nasz zespół ruszy z się do pracy. Przejdź dalej jeśli wszystko jest dla Ciebie jasne.

Krok 1 – Przebieg naszej współpracy

Przebieg naszej współpracy

Proces Wdrożenia – od paru godzin, do 1-2 dni
30 dniowa kampania reklamowa
Na koniec miesiąca raportujemy Ci całą kampanię

Proces wdrożenia

Po opłaceniu faktury i podpisaniu umowy, rozpoczynamy proces wdrożenia, który ma na celu zaoszczędzić czas i usprawnić naszą współpracę. Czas trwania wdrożenia jest uzależniony w dużej mierze właśnie od Ciebie. Bez tego, nie będziemy w stanie uruchomić kampanii reklamowych. Im szybciej skończysz proces wdrożenia, tym szybciej zaczniemy pozyskiwać efekty dla Twojego biznesu.

Ważne: W przeciwieństwie do innych agencji, nie wliczamy procesu wdrożenia do okresu naszej 30 dniowej współpracy, tak więc prosimy, aby uszanować nasz i Twój czas.

Kampania Reklamowa

Kiedy zakończysz proces wdrożenia, my przystępujemy do realizacji zamierzonych celów. W chwili rozpoczęcia kampanii, poinformujemy Cię wiadomością.

W trakcie kampanii, codziennie (staraj się jak najczęściej) sprawdzaj swoją skrzynkę odbiorczą. To tam będą przychodzić zapytania od nowych potencjalnych klientów. Podczas kampanii reklamowej staramy się przysłać Tobie jak najwięcej potencjalnych klientów przez konwersje na messengerze. Pamiętaj, że najważniejsza jest szybka reakcje, ponieważ im dłużej Twoi potencjalni klienci czekają na odpowiedź, tym z godziny na godzinę ich zapał maleje.

Bądź zawsze pozytywny/a i pomocny/a podczas odpowiadania na zapytania klienta. Unikaj zamkniętych odpowiedzi, bo to obniży sprzedaż (przykład: Klient: „Jaka jest cena usługi?”, Ty:”700 zł”). Staraj się odpowiadać szerzej klientowi (np. Klient: „Jaka jest cena usługi?”, Ty: „Standardowo nasza usługa kosztuje 700 zł, a po miesiącu możliwa jest darmowa korekta. Chciałbyś może umówić się na darmową konsultację?”).

Ważne jest też to…

Wykonuj zdjęcia efektów swoim klientom. Wysyłaj je systematycznie do nas, abyśmy mogli odświeżać kampanie reklamowe. To pozwoli uzyskać jeszcze lepsze efekty. Nie dodawaj znaku wodnego. Zdjęcia muszą być bez tekstu, estetyczne, z dobrym światłem, i najlepiej na jednolitym tle.

Po zakończeniu kampanii…

Wysyłam raport do Ciebie po zakończeniu kampanii reklamowej. Jeżeli spodoba Ci się współpraca z naszym zespołem, możesz przedłużyć ją na kolejny miesiąc, ale poinformuj nas o tym, do 24h od otrzymania raportu. Pamiętaj, że jesteśmy wobec Ciebie w 100% lojalni, dlatego podczas trwania kampanii, wszystkim innym firmom, wykonującym te same usługi co Ty, na tym samym obszarze – odmawiamy współpracy. To jest dla nas bardzo ważne.

Jeśli przedłużysz współpracę z nami, już nie musisz wykonywać procesu wdrożenia, a jedynie wysyłać regularnie zdjęcia do kampanii.

Krok 2 – Potrzebne materiały

Będziemy potrzebowali materiały, które będą wykorzystywane do kampanii reklamowych. W tym celu, bardzo ważne jest, abyś zadbał/a o ten element. Zdjęcia lub filmy muszą być naprawdę estetyczne, bo właśnie one będą przykuwały uwagę potencjalnego klienta.

Krok 3 – Zakładanie Menedżera Firmy na Facebooku

Zakładanie konta

W celu założenia Menedżera Firmy, przejdź pod adres: https://business.facebook.com/overview/

A następnie kliknij „Utwórz konto” i uzupełnij dane swojej firmy:

Na Twojego maila firmowego, przyjdzie mail w celu weryfikacji. Potwierdź go, a następnie przekieruje Cię do panelu zarządzania kontem.

Dodanie Strony

Kiedy już potwierdzisz maila, ukaże Ci się panel administracyjny. Wiemy, że może to być lekko przerażające, ale wystarczy, że wykonasz kroki, o których tutaj piszemy. Przejdź do zakładki strony, a następnie przycisk „Dodaj”.

Z 3 opcji, które Ci się pokażą, wybierz „Dodaj stronę” i z pola wyszukiwania, wpisz nazwę swojego Fanpage Facebooka, którego jesteś właścicielem.

Dodanie Konta reklamowego

Przejdź teraz do zakładki „Konta Reklamowe”, a następnie kliknij przycisk „Dodaj” i z 3 opcji wybierz „Utwórz nowe konto reklamowe”. Uzupełnij pola następująco: Nazwa Twojej firmy, strefa czasowa – ?Europe/Warsaw, Waluta – PLN. To jest bardzo ważne!

A następnie pojawi się okienko, z zapytaniem w jakim imieniu będzie używane to konto reklamowe. Zaznacz opcję „Mojej Firmy”.

Następnie pojawi się kolejne okienko, w którym musisz wybrać osoby do uprawnień konta reklamowego. Wybierz siebie z listy po lewej stronie, a następnie kliknij „Zarządzaj kontem reklamowym”, tak jak na zdjęciu poniżej:

Dodanie Konta na Instagramie (jeśli jest ustalona współpraca)

Jeśli podczas ustalania warunków naszej współpracy, ustaliliśmy, że będzie administrować także Instagramem Twojej firmy, dodaj także jego konto. W tym celu przejdź do zakładki „Konta na Instagramie”, a następnie kliknij przycisk „Dodaj”. Pojawi Ci się takie okienko, w którym musisz zjechać troszeczkę niżej:

I kliknąć „Połącz konto na Instagramie”. Zaloguj się na konto swojej firmy. Pojawi Ci się okienko, w którym wskazujesz tylko konto reklamowe – po prostu je kliknij, a następnie przycisk „Zakończ”.

Uzupełnienie informacji o firmie

W kolejnym kroku musisz uzupełnić dane Twojej firmy, w celu otrzymywania faktur z Facebook Ads. Aby tego dokonać, po lewej stronie, przejdź do zakładki „Informacje o firmy”. Będzie praktycznie na samym dole.

Następnie, kliknij przycisk „Edytuj” w miejscu informacji o Twojej firmie. Uzupełnij odpowiednio nazwę firmy, telefon, adres strony (jeśli masz), adres siedziby oraz NIP.

Dodanie metody płatności

W tym kroku musimy dodać metodę płatności. Jest to bardzo ważny, jak nie najważniejszy element. Bez niego, nie będziemy w stanie rozpocząć kampanii reklamowych. Aby tego dokonać, przechodzimy ponownie do zakładki „Konta reklamowe”, a następnie w prawym górnym rogu najeżdżamy na strzałkę. Klikamy w nią i wyświetli nam się „Wyświetl metody płatności”. Po kliknięciu w to, otworzy nam się nowa zakładka.

W tej zakładce, dodajemy metodę płatności, poprzez kliknięcie w przycisk „Dodaj metodę płatności”.

Zalecam w każdym wypadku używanie płatności poprzez kartę debetową lub kredytową. Jest to zdecydowanie najlepsza opcja z wielu powodów. Wybieramy metodę płatności, a następnie przycisk dalej.

Po uzupełnieniu metody płatności, przechodzimy do poniższego panelu w celu uzupełnieniu ponownie danych firmowych.

Aby móc pobrać faktury z Facebooka, należy wejść ten link: https://business.facebook.com/ads/manager/billing_history/summary/

Udostępnienie konta dla naszej Agencji

Aby udostępnić nam swoje konto, byśmy mogli tworzyć reklamy, musisz wejść w zakładkę Partnerzy. W tym celu, kliknij w link: https://business.facebook.com/settings/partners

Kliknij przycisk „Dodaj” pod napisem „Partner do udostępnienia zasobów”

Pojawi się okienko, w które należy wpisać nasz Identyfikator firmy: 476191861109186

Po wprowadzeniu tego numeru, pojawi się pole, w którym zaznaczamy po lewej stronie „Konta reklamowe”, następnie Nazwa Twojej Firmy i zaznacz „Zarządzaj kontem reklamowym”. Zrób tak samo ze stroną z zakładki „Strony” i „Konta na Instagramie”.

Krok 4 – Umowa Zobowiązująca





    Chcielibyśmy poznać Twój fizyczny adres do doręczeń, abyśmy mogli co jakiś czas wysłać drobny upominek. Podaj proszę powyżej miasto, ulicę, kod pocztowy.


    Zobowiązuję się: